Kontakt HAUBO-megler
Niels Chr. Hald
Eiendomsmegler - Ansvarlig HAUBO og prosjekt
Vi i Eiendomsmegler A er engasjerte og fremoverlente og gjør alt vi kan for at du skal få den beste salgsopplevelsen og høyest mulig salgssum. For å få dette så må vi være med i utviklingen og få eiendommen din ut i markedet på den beste måten, slik at vi når flest mulig potensielle kjøpere. Da må vi være best på bilder, videovisning, luftfoto, nett, sosiale medier og få oppdraget ut så raskt det lar seg gjøre, slik at vi ikke går glipp av potensielle budgivere. Kombinerer du dette med rett markedsføring og rett megler så oppnås best resultat. Husk, vi har også norges beste salgsgaranti, som gir deg som selger den beste tryggheten for at jobben gjøres grundig. Vi er Eiendomsmegler A.
Haugesund boligbyggelag er en stor og velkjent boligaktør på Haugalandet. Mange bor, har bodd eller ønsker å bo i en Hauboleilighet, og vi har spesialisert oss på detaljene som skiller Hauboboliger fra resten. Vi er HAUBO-megleren.
Eiendomsmegler Niels C. Hald har mer enn 20 års erfaring fra bransjen, og kan både borettslag og prosjektsalg til fingerspissene. Han kjenner godt til HAUBO og er den megleren som nå tar hånd om de fleste salgene i borettslag.
Kontakt HAUBO-megler
Eiendomsmegler - Ansvarlig HAUBO og prosjekt
Megleren trenger både erfaring og god kjennskap til nærområdet for å gjøre et godt salg.
Legg inn boligtype og adresse, slik at vi kan matche deg med den beste megleren for deg.
Svein Arne ser frem til å møte deg og vil kontakte deg snart for å avtale et tidspunkt som passer for deg.
1
Din bolig
2
Velg melger
3
Avtal befaring
Jeg gleder meg til å jobbe sammen med deg!
Takk for henvendelsen! Vi vil kontakte deg snart for å avtale et tidspunkt som passer for deg.
Dette bør du gjøre før takstmann kommer:
5 tips før visning:
Tips og triks før overlevering:
1
Alle meglerne i Eiendomsmegler A er engasjerte og har høy kompetanse og god lokalkunnskap i sitt spesialområde. En dyktig megler som har de rette verktøyene til rådighet er den viktigste faktoren for å oppnå høyest mulig salgssum for boligen din. Vi står på fra første møte begynner til salgsmøte slutter - fra kontrakt til kontrakt.
2
Det er svært viktig å gå ut i markedet med rett pris - er prisen for høy kan det ødelegge salget. Vår lange erfaring og gode oversikt over boligmarkedet, både generelt og med de lokale variasjoner som ofte finnes, gjør oss i stand til å anslå prisantydning på en god måte - selvsagt i samarbeid med deg som eier.
3
Vi ordner takstmann og forsikrer for deg. Det er valgfritt å tegne boligsalgsforsikring, men vi anbefaler det alltid på det sterkeste.
4
Før markedsføringen begynner, må markedsmateriellet utformes. Vi bruker produksjonsselskapet Vestbris til foto, luftfoto og film slik at du er sikret et supert resultat. Alle våre kunder får videovisning av boligen i de digitale annonsene - noe som er unikt i vår region. Teksten som følger annonsen skriver megleren, som har god erfaring med hva potensielle kjøpere ønsker å vite om boligen.
5
Alle får vite at akkurat din eiendom er for salg! Vi i Eiendomsmegler A følger utviklingen og gjør det som skal til for å få høyest mulig salgssum. Ingen av våre konkurrenter kan matche vår digitale markedsføring. I tillegg får alle våre kunder videovisning for å skape en opplevelse som skiller seg ut i mengden. Boligen markedsføres i vår digitale boligavis, i tillegg til omfattende digital annonsering skreddersydd til ulike potensielle kjøpere via Google, Facebook, Instagram, Finn.no, H-avis.no og VG.no.
6
Hovedmålet med vår markedsføringen er å gi folk et godt førsteinntrykk av salgsobjektet, samt være sikker på at samtlige, potensielle interessenter kommer på visning. Der skal de bli møtt av en smilende, hyggelig og kompetent megler som viser fram boligen på en god måte. Megleren kan også være behjelpelig med gode tips til hvordan du gjør boligen klar til visning. Vi er med deg hele veien!
7
Etter visning jobber megler knallhardt for å få inn gode bud. Vi tar oss av all kommunikasjon og alt det praktiske rundt budrunde og signering av papirarbeid. Vi holder deg selvfølgelig orientert under hele prosessen. (Du kan også logge deg inn på vår kundeportal for å følge prosessen.)
8
Vi har egen oppgjørsavdeling som sørger for at alt går riktig for seg når penger og bolig formelt skal skifte hender, slik at både du og kjøper kan senke skuldrene i visshet om at alt er i de beste hender.